۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۸
کد خبر: ۶۲۳۳۰۲
حجت الاسلام والمسلمین طائب:

دشمن درصدد شکست انقلاب با نیروهای درونی است | لزوم گفتمان سازی برای گام دوم

دشمن درصدد شکست انقلاب با نیروهای درونی است | لزوم گفتمان سازی برای گام دوم
رییس قرارگاه عمار با بیان اینکه حربه های آمریکا شکست خورده است، تأکید کرد که امروز دشمن سعی می کند انقلاب اسلامی را به وسیله نیروهای خود انقلاب شکست دهد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب رییس قراگاه عمار امشب در همایش توجیهی آموزشی مبلغان اربعین حسینی که در سالن همایش های ساختمان نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت استان قم برگزار شد، با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و وظایف حوزه های علمیه در این زمینه گفت: ما باید کاری کنیم که این بیانیه تبدیل به یک گفتمان شود.

وی با اشاره به علاقه رهبر معظم انقلاب در زمینه کتاب و کتاب خوانی ادامه داد: آقای حداد عادل می گفت رهبر معظم انقلاب همه کتبی که در کتابخانه بزرگ خودشان دارند را مطالعه دقیق، خلاصه نویسی و حاشیه نگاری کرده اند؛ رهبری به لطف خداوند از هوش و ذکاوت بسیار بالایی برخوردارند، زیرا هر آنچه را مطالعه می کنند دیگر از خاطرشان پاک نخواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین طائب به پیام های بیانیه گام دوم انقلاب اشاره و تأکید کرد: حرکت و پویایی انقلاب، تثبیت گام نخست، دقت در برداشتن گام های بعدی، حرکت عاقلانه و هدفمند و تکامل در 40 سالگی از جمله پیام های بیانیه گام دوم انقلاب است.

رییس قراگاه عمار با بیان اینکه هدف انقلاب اسلامی ممکن سازی و زمینه سازی در راستای ظهور مهدوی است، اظهار داشت: حرکت گامی، در نظر گرفتن حرکت از مبدأ به مقصد است، از این رو گام دوم انقلاب حرکت به سوی مقصد محسوب می شود؛ ما گام های انقلاب اسلامی را برمی داریم تا هدف عظیم آن محقق شود.

وی افزود: اگر بتوانیم در اربعین حسینی زائران را با هدف بزرگ انقلاب اسلامی آشنا کرده و در راستای ظهور مهدوی زمینه سازی و گفتمان سازی کنیم توانسته ایم به خوبی به وظیفه خودمان عمل کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین طائب با اشاره به رفتارهای احمقانه ترامپ ابراز کرد: این شخص عامل سرنگونی آمریکا خواهد شد؛ ترامپ بسیاری از نقشه های شوم آمریکا و سیاست های استکباری و ظالمانه آن را بر ملا ساخته است؛ ترامپ بعد از ماجرای خاشقچی از آل سعود دفاع کرد و گفت اگر سعودی ها نباشند رژیم صهیونیستی از بین می رود و اگر این رژیم از میان برود ما نمی توانیم در منطقه حضور داشته باشیم؛ از این کلام به هوشمندی امام راحل پی می بریم، زیرا از همان ابتدا یکی از اهداف انقلاب اسلامی را نابودی رژیم غاصب صهیونیستی تلقی کردند.

رییس قراگاه عمار با بیان اینکه تا زمانی که زمینه ظهور امام زمان(عج) را آماده نکرده و شرایط موجود را اصلاح نکنیم ظهور اتفاق نخواهد افتاد، گفت: ما در گام اول به مرز رژیم صهیونیستی رسیدیم و در گام دوم به قدس خواهیم رسید؛ سید حسن نصرالله وعده نماز جماعت در قدس را داده است و می دانیم که این وعده عملی خواهد شد.

وی اضافه کرد: یمنی ها نیز در دیدار با رهبر معظم انقلاب وعده اقامه نماز جماعت در خانه کعبه را دادند و رهبر معظم انقلاب فرمودند «شما پیروز خواهید شد»؛ شکی نداریم که یمنی ها به زودی آل سعود را از بین خواهند برد و امروز عربستان در مقابل یمن تسلیم شده و دست های خود را بالا برده است.

حجت الاسلام والمسلمین طائب با بیان این که رهبر معظم انقلاب فرمودند حربه های اقتصادی آمریکا شکست خورده است، تصریح کرد: امروز دشمن به دنبال آن است که ما را به خودمان ببازاند؛ سپاه علی بن ابی طالب(ع) در جنگ صفین به خودش باخت و ما باید از این موضوع درس بگیریم.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن ملت را بازی می دهد و سعی می کند انقلاب اسلامی را به وسیله نیروهای خود انقلاب شکست دهد، ابراز داشت: سراسر اقدامات انقلاب اسلامی امید بخش است؛ در جریان اسقاط پهپاد آمریکایی آمریکا تحقیر شد و ما باید آن را جشن ملی اعلام می کردیم، اما متأسفانه بسیار به آن کم توجهی شد.

رییس قرارگاه عمار در پایان با بیان اینکه امروز آیت الله رئیسی با نفاق در درون کشور مبارزه می کند، گفت: ما باید بیانیه گام دوم را خوب برای مردم توضیح دهیم و به کسانی که دو قطبی مذاکره و جنگ مطرح می کنند اعتنا نداشته باشیم، زیرا طبق فرموده رهبر معظم انقلاب آینده انقلاب اسلامی بسیار روشن خواهد بود و دشمن جرأت حمله به ما را نخواهد داشت./841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات